Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2008

Ανταπόκριση από Πάτρα.

Από εχθές κατοικοεδρεύω στην Πάτρα. Όχι, δεν είναι για το καρναβάλι!! Κατευθείαν, πονηρά μυαλά, να νομίσετε οτι ήρθα για διασκέδαση...

Πάντως, το καρναβάλι άρχισε επίσημα και από εχθές για το δήμο Πατρών. Εγώ πάλι δεν έχω δει και καμιά διαφορά. Είναι μάλλον νωρίς ακόμα..

Και τώρα η έκκληση για βοήθεια.. Επειδή από Πάτρα δεν ξέρω και πολλά, υπάρχει κανένας καλός άνθρωπος να μου πει μερικά μέρη να περάσω τον ελεύθερό μου χρόνο; Να γνωρίσουμε την πόλη και πέρα από το καρναβάλι. Γιατί καλή η δουλειά αλλά και όλη μέρα στο ξενοδοχείο δε λέει...

9 σχόλια:

tulipa nera είπε...

Καλησπέρα! Μια πολύ συμπαθητική καφετέρια είναι η 'chocolaterie', με ειδίκευση στη σοκολάτα (φαίνεται, έτσι; χιχι). Επίσης έχει ένα καφέ στο φάρο (τέρμα του λιμανιού), από όπου μπορείς να χαθείς στο ηλιβασίλεμα, όπως ο ήλιος βυθίζεται στη θάλασσα... πανέμορφο θέαμα... Τέλος, ένα ιδιαίτερο μέρος είναι το bistrot "Sakis", για ποτό και λίγα αλλά ιδιαίτερα πιάτα. Για μαμ, επίσης, συστήνεται ανεπιφύλακτα ο "Μύθος", στην 3ων Ναυάρχων!

Dream_Rider είπε...

Εκτός από το καφέ στο τέλος του λιμανιού δεν έχω δει κανε΄να από τα υπόλοιπα!! Ευχαριστώ για τις οδηγίες, θα τις αξιοποιήσω!!

Σε βρίσκω πάντως πολύ κατατοπισμένη...

Σοφία είπε...

Πω πω έχω *πολλά* χρόνια να πάω στην Πάτρα! Πάνω από 15. Οπότε ό,τι και να θυμάμαι, μάλλον είναι άχρηστο πια, αλλά βλέπω ότι σε κάλυψε η Τουλίπα :-)

roadartist είπε...

Καλά να περάσεις!!! Που θα περασεις τέλεια :)
Για προτάσεις αφήνω τους άλλους καλυτερα.. :))

tulipa nera είπε...

Καλημέρα και καλό μήνα! Δε θυμάμαι ακριβώς τις διευθύνσεις, κατεβαίνω όμως την Τετάρτη στην Πάτρα και θα ψάξω να στις βρω. Επίσης ξέχασα να σου πω για το 'Ελληνικόν', ένα πολύ όμορφο καφέ που θυμίζει Ιταλία. Είναι επί της Κορίνθου, απέναντι από το Marks n Spencer.

Dream_Rider είπε...

@Σοφία
Δεν ξέρω πολλά από Πάτρα είναι η δεύτερη φορά που βρίσκομαι εδώ (πάλι για δουλειά) αλλά φαντάζομαι οτι θα τη βρεις πολύ αλλαγμένη. Ιδιαίτερα λόγω του τίτλου ως "πολιτιστική πρωτεύουσα" έχουν κάνει αρκετές (για τα δικά μου μάτια τουλάχιστον αλλαγές)

@roadartist
Καλά ήταν.... Για να πω όμως και την αλήθεια μου, βρήακα την ΄πόλη κάπως "πεσμένη" από την προηγούμενη φορά που ήμουν εκεί.. Κακά τα ψέματα, δεν υπάρχουν και πολλά λεφτά..

@tulipa nera
Εγώ φεύγω, εσύ πας.. Ελπίζω να ανακαλύψεις κι άλλα όμορφα μέρη για να μου πεις την επόμενη φορά!! Και πάλι ευχαριστώ!! Να περάσεις όσο πιο όμορφα μπορείς!! (By the way, metropolis για αργά το βράδυ, έχει και ladies night την Πέμπτη. Εκεί μαζέυεται, μετά από επισταμένες έρευνες, ο περισσότερος κόσμος!!!)

mmexer είπε...

Να φας βάφλα στα Haagen Dazs... Δεν ξέρω μπορεί να πείναγα πάρα πολύ όταν είχα πάει αλλά αυτό μου έμεινε τότε χαχαχα

Dream_Rider είπε...

@mmexer
Η βάφλα στα Haagen Dazs είναι εγγύηση όπου και να είσαι!!!

Καλωσήρθες!!

Σοφία είπε...

Σωστό αυτό για την βάφλα του Haagen Dazs!

Καμιά ανταπόκριση από το Καρναβάλι, παίζει;